همانگونه که بارها و بارها در این وب سایت به شما مخاطبین عزیز گفته شد طراحی سایت بسیار فراتر از طراحی چندین صفحه وب با یک قالب گرافیکی زیبا است. طراحی وب سایت شرکت ما باید بگونه ای باشد که به عنوان یکی از اصلی ترین ابزار برای واحد فروش و بازرگانی سازمان ما عمل نماید. برای دستیابی به این مهم می بایست استانداردهای مختلفی در طراحی صفحات وب توسط شرکت طراح لحاظ گردد. بعنوان مثال طراحی بر اساس استانداردهای موتورهای جستجو گر یکی از مهمترین موارد محسوب می شود.
آنچه در اینجا به آن می پردازیم این است که چگونه شرکتی که می خواهیم طراحی سایت شرکت و یا سازمان خود را به آن بسپاریم را انتخاب کنیم. به برخی از این شاخصه ها در زیر اشاره شده است:
• درصد بالای رضایت مشتریان آن شرکت (به این دلیل که طراحی وب سایت فرآیندی درازمدت و همراه با خدمات پشتیبانی است. برای رسیدن به این مهم کافی است که از مشتریان آنها تحقیق بعمل آورید.)
• اطمینان از کیفیت بالای کارهای قبلی آن شرکت (در جلسات حضوری با کارشناسان این شرکت و دیدن نمونه کارهای آن تا حدود بسیار زیادی این مورد قابل لمس است.)
• اطمینان از اینکه دقیقاً چه کاری و یا کارهایی را در راستای خدمات طراحی سایت برای شما انجام می دهند.
• اطمینان از داشتن تیم های تخصصی مختلف در رابطه با ابعاد گوناگون طراحی وب سایت
• روابط عمومی بالای افراد آن شرکت در کوتاه مدت و بلند مدت
شاخصه های دیگری نیز وجود دارد که ما در بالا به مهمترین آنها اشاره کرده ایم.