حوزه سئو به سه بخش کلاه سیاه، کلاه سفید و کلاه خاکستری تقسیم می شود؟

به طور کلی تمامی اقدامات مرتبط به حوزه سئو به سه بخش کلاه سیاه، کلاه سفید و کلاه خاکستری تقسیم می شود. در ادامه به توضیح این سه روش می پردازیم: سئو کلاه سیاه (Black-hat SEO): سئو کلاه سفید (White-hat SEO):سئو کلاه خاکستری: (Gray-hat SEO)

به طور کلی تمامی اقدامات مرتبط به حوزه سئو به سه بخش کلاه سیاه، کلاه سفید و کلاه خاکستری تقسیم می شود. در ادامه به توضیح این سه روش می پردازیم: سئو کلاه سیاه (Black-hat SEO): سئو کلاه سفید (White-hat SEO):سئو کلاه خاکستری: (Gray-hat SEO)

حوزه سئو به سه بخش کلاه سیاه، کلاه سفید و کلاه خاکستری تقسیم می شود؟

حوزه سئو به سه بخش کلاه سیاه، کلاه سفید و کلاه خاکستری تقسیم می شود؟

به طور کلی تمامی اقدامات مرتبط به حوزه سئو به سه بخش کلاه سیاه، کلاه سفید و کلاه خاکستری تقسیم می شود. در ادامه به توضیح این سه روش می پردازیم:

سئو کلاه سیاه (Black-hat SEO):

در این روش بهینه سازی، سئو کاران یا مدیران سایت از تکنیک های غیر اصولی و خلاف قوانین موتور جستجوگر گوگل استفاده می کنند.

این روش در کوتاه مدت، نتیجه بسیار مطلوبی برای سایت در بر دارد اما پس از گذشت زمان که ممکن است یک ماه باشد یا یک سال و با فهمیدن گوگل، سایت پنالتی شده و از نتایج ، حذف می شود که به صفحات آخر گوگل می رود. بهتر است تا هم اکنون صفحات آخر گوگل را بررسی کنید تا به این موضوع پی ببرید.

سئو کلاه سفید (White-hat SEO):

در این روشSEO، کارشناسان بهینه سازی از روش های استاندارد و پایه SEO استفاده می کنند که منجر به افزایش رتبه سایت در دراز مدت می شود.

"در این روش از هیچ تکنیک غیر قانونی ای استفاده نمی شود".

سئو کلاه خاکستری: (Gray-hat SEO)

این روش بهینه سازی ترکیبی از سئو کلاه سفید و کلاه سیاه است. برخی از سایت ها که در موضوعات سئو رقابتی مانند: طراحی سایت، هاست و… فعالیت می کنند باید از روش های Black hat که یکی از آن ها خرید لینک و ساخت لینک غیر قانونی است استفاده کنند

دیدگاه خود را بیان کنید

Code Image