تبلیغات در گوگل نیز از این امر مستثنی نیست . برخی دوستان با اعلام تمایل تبلیغ در بازه یک روزه و ایجاد تعداد زیاد کلیک روی سایت خود ، بسرعت خواهان افزایش ترافیک سایت خود هستند اما باید در زمینه تبلیغات گوگل به موارد زیر توجه نمود تا به هدف اصلی که همانا جذب مشتری است دسترسی پیدا کرد :
1- تبلیغات در مدت زمان کوتاه معمولا بازده کمی دارد ، تبلیغات بلند مدت معمولا اثرات بسیار بیشتر و پایدارتری در ذهن مخاطب بر جا می گذارند . سرویس های ما به جز سرویس SA0 که جهت تست و ده روزه می باشد بقیه همگی یکماهه می باشد.
2- در تبلیغات بلند مدت حتی اگر کاربر بر روی آگهی شما کلیک نیز نکند بازهم آگهی شما دیده می شود و درصورت طراحی خوب آگهی ، تبلیغ و یا برند شما در ذهن مخاطب نقش میبندد.
3- گوگل به طور طبیعی برای آگهی های بلند مدت ارزش بیشتری قائل است و در طول زمان رتبه آگهی را ارتقا می بخشد.
4- بهینه سازی آگهی فرآیندی است که در طول زمان و مشاهده رفتار مشتریان در برابر آگهی های شما و کلید واژه های جستجو شده قابل ارائه می باشد.
5- پیشنهاد می شود در صورت امکان از چندین متن آگهی استفاده کرده و در طول مدت زمان بازدهی آنهارا بسنجید.
6- می توانید برای هر محصول و یا سرویس آگهی جدا داشته باشید ، کاربری که آگهی فروش کالای الف را می بیند ، مایل است که سریعا به صفحه مرتبط با آن منتقل شود.
7- اساس آگهی های گوگل " ارائه بهترین اطلاعات به مشتری در بهترین زمان ممکن " است . یعنی وقتی مشتری عبارت خاصی را جستجو می کند ، در همان لحظه بهترین زمان برای ارائه اطلاعات در آن زمینه خاص به مشتری می باشد.
8- صفحات مرتبط با آگهی را در سایت خود به بهترین نحو ممکن آماده سازید ، کاربری که به سایت شما وارد شود اما نتیجه لازم را دریافت نکند از دگمه بازگشت استفاده کرده و به سراغ آگهی های دیگر می رود ، در این حالت شما هزینه تبلیغات را پرداخت کرده اید اما نتیجه ای نگرفته اید.