چگونه تبلیغات موفقی در گوگل داشته باشیم؟

اساسا تبلیغات یک روند زمان بر می باشد . شما می بایست برای تبلیغات خود برنامه ، استراتژی و هدف داشته باشید و برای رسیدن به هدف خود نه تنها تلاش کنید بلکه می بایست هزینه آنرا نیز پرداخت کنید

اساسا تبلیغات یک روند زمان بر می باشد . شما می بایست برای تبلیغات خود برنامه ، استراتژی و هدف داشته باشید و برای رسیدن به هدف خود نه تنها تلاش کنید بلکه می بایست هزینه آنرا نیز پرداخت کنید

چگونه تبلیغات موفقی در گوگل داشته باشیم؟

چگونه تبلیغات موفقی در گوگل داشته باشیم؟

تبلیغات در گوگل نیز از این امر مستثنی نیست . برخی دوستان با اعلام تمایل تبلیغ در بازه یک روزه و ایجاد تعداد زیاد کلیک روی سایت خود ، بسرعت خواهان افزایش ترافیک سایت خود هستند اما باید در زمینه تبلیغات گوگل به موارد زیر توجه نمود تا به هدف اصلی که همانا جذب مشتری است دسترسی پیدا کرد :

1- تبلیغات در مدت زمان کوتاه معمولا بازده کمی دارد ، تبلیغات بلند مدت معمولا اثرات بسیار بیشتر و پایدارتری در ذهن مخاطب بر جا می گذارند . سرویس های ما به جز سرویس SA0 که جهت تست و ده روزه می باشد بقیه همگی یکماهه می باشد.

2- در تبلیغات بلند مدت حتی اگر کاربر بر روی آگهی شما کلیک نیز نکند بازهم آگهی شما دیده می شود و درصورت طراحی خوب آگهی ، تبلیغ و یا برند شما در ذهن مخاطب نقش میبندد.

3- گوگل به طور طبیعی برای آگهی های بلند مدت ارزش بیشتری قائل است و در طول زمان رتبه آگهی را ارتقا می بخشد.

4- بهینه سازی آگهی فرآیندی است که در طول زمان و مشاهده رفتار مشتریان در برابر آگهی های شما و کلید واژه های جستجو شده قابل ارائه می باشد.

5- پیشنهاد می شود در صورت امکان از چندین متن آگهی استفاده کرده و در طول مدت زمان بازدهی آنهارا بسنجید.

6- می توانید برای هر محصول و یا سرویس آگهی جدا داشته باشید ، کاربری که آگهی فروش کالای الف را می بیند ، مایل است که سریعا به صفحه مرتبط با آن منتقل شود.

7- اساس آگهی های گوگل " ارائه بهترین اطلاعات به مشتری در بهترین زمان ممکن " است . یعنی وقتی مشتری عبارت خاصی را جستجو می کند ، در همان لحظه بهترین زمان برای ارائه اطلاعات در آن زمینه خاص به مشتری می باشد.

8- صفحات مرتبط با آگهی را در سایت خود به بهترین نحو ممکن آماده سازید ، کاربری که به سایت شما وارد شود اما نتیجه لازم را دریافت نکند از دگمه بازگشت استفاده کرده و به سراغ آگهی های دیگر می رود ، در این حالت شما هزینه تبلیغات را پرداخت کرده اید اما نتیجه ای نگرفته اید.

دیدگاه خود را بیان کنید

Code Image